Pages

mandag 27. oktober 2008

Syrommet mitt ferdig!!

Tusen takk til min supre svigermor som har hjulpet meg hele uken med barnepass, shopping, maling og alt det andre vi har bedrevet for å få ferdig mitt syrom.. Jeg elsker rommet og vil bare sitte innpå her hele tiden!!!
Mangler bare noe småtterier nå så er det helt ferdig..
Legg merke til massiv bruk av Ikea og spesielt Barnas Ikea når det gjelder innredning, hehe..

Gardiner og sengetøy fra barnas Ikea, gardinene heter Fabler Bård og sengetøyet Fabler Kalas.. har også Fabler Groda sengeteppe
Photobucket

Photobucket

stoff og garnhyllen min
Photobucket

Jersey, bomullsstoffer og fleece i lange baner
Photobucket
Photobucket

det er ikke store rommet, døren har fått sikring i form av barnegrind
Photobucket

taklampa er også en barnelampe
Photobucket

arbeidsbordet med symaskin, overlock og PC
Photobucket

Photobucket

bæretøy på øverste hylle, stoffer og diverse på nederste.. disse hyllene er festet i gipsvegg, så er litt nervøs for at jeg skal få dem midt i planeten en dag...
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Hvilken hemmelighet skjuler seg nederst i hyllefoten.....?
Photobucket

mors hemmelige lager med sjokolade fra Nidar Bergenes fabrikkutsalg... åhhjadda.. vi snakker kilosvis *LOL*
Photobucket

3 kommentarer:

Kine sa...

Lekkersmekkert syrom:D

Cathrine sa...

Jeg er så misunnelig! :-O

Claudia sa...

Dette er jo reine luksus!!!