Pages

tirsdag 4. mai 2010

Do you lilac it?


do you?? do you?


Jeg har mange fetisher eller kall det gjerne diller, en av dem er neglelakk.. det er en veldig periodevis dille, og nå er den PÅ igjen etter å ha vært i dvale i noen år med graviditeter og bleieskift.. Passer egentlig litt dårlig at den er "på" igjen nå, for neglene mine har aldri sett værre ut  Jeg har negler som fliser seg opp herfra til evigheten, men har bestilt noen reddende remedier som jeg håper skal dumpe ned i postkassen snart... 

Nå skal jeg gå å fjerne denne lilla, og ha på... tja... hmmm... hvilken farge skal vi gå for nå da tro??


Lakken er OPI "Do you lilac it?"




1 kommentarer:

~SerendipityCat ~ sa...

Jeg vet ikke om jeg tør å telle hvor mange lilla neglelakker jeg har nå jeg. :-D
Så JA! Lilla er vi FOR.