Pages

torsdag 24. juni 2010

NOTD - OPI Over the Taupe

En litt mere nøytral favoritt;-)


















Denne er fra Paige Denim kolleksjonen til OPI fra sommeren 2009, det må være den beste kolleksjonen ever for min del, flere av mine favoritter er derfra, faktisk elsker jeg alle utenom de to orange..


















Den rosa er "Shorts Story", min favorittrosa, og den blå er "No room for the Blues", og det er kanskje den neglelakken jeg har brukt mest av alle jeg har tror jeg.. "A grape fit" er en kjempefin lilla, men som dagt, de to orange har jeg ikke sansen for...
Kolleksjonen ble laget som et samarbeide mellom OPI og Paige Premium Denim, med matchende fargede dongeribukser og neglelakk...

5 kommentarer:

Karianne sa...

Nydelig! Og nydelig lakket! <3

LiCel sa...

Åhh guuuh så søt du er <3 Jeg har sett dine bilder, så min lakkeringsjobb og fotograferingsevne er jo en skam i forhold *kniis* Men gøy alikevel ;)

Trådsnella sa...

Misunnelig!!!! så utrolig pene negler du har! litt arti at du har fått en ny fetish ;)

Klem klem

LiCel sa...

Fetishen er ikke ny, bare gjenoppstått etter årevis med bleieskift *LOL*
Jeg har, bare så det er sagt, gruuusomme negler!! De fliser seg opp og må holdes kjempekorte:-/ Festlig bivirkning av alle bleieskiftene vettu.. men hindrer dem i å falle helt av med god neglepleie ;)

~SerendipityCat~ sa...

Bleieskifting bør altså helst foregå med gummihansker, blir min konklusjon av dette.

Flott lakk forøvrig!! Liker disse bruntonene altså. Sitter her med Chanel 505 nå, men den blir nesten en anelse for mørk igjen.