Pages

mandag 21. juni 2010

Zoya Sparkle og Zoya Flash!

I dag er det Zoya som står på tapeten;) Jeg har hele Sparkle kolleksjonen, men jeg kjøpte bare de 3 fra Flash som jeg vet jeg kommer til å bruke. Må slutte å handle hele kolleksjonene når det er så mye orange, jeg bruker dem aldri uansett... Jeg har testet alle fra Sparkle, men de tre andre rakk jeg ikke på annet enn "negletestehjulet" mitt (hva heter sånne egentlig??)










Fra venstre: Flash: Jolene, Dana, Robyn, Sparkle: Alegra, Charla, Gilda, Mimi, Nidhi og Ivanka


Zoya Sparkle Alegra:

















Zoya Sparkle Charla:

















Zoya Sparkle Gilda:

















Zoya Sparkle Mimi:


















Zoya Sparkle Nidhi:


















Zoya Sparkle Ivanka:
















Ikke alle disse fargene er helt meg, men jeg liker virkelig disse glitterlakkene. 2-3 strøk som tørker relativt fort, og man er klar for det meste;-)
De er sikkert kjempenydelige i solen, men siden jeg knapt har sett snurten av den her i trøndelag denne sommeren, så vet jeg ikke helt når jeg får muligheten til å teste ut det...

Alle fargene på "negle-teste-hjulet-dingsen" min:
Charla, Ivanka, Mimi, Alegra, Nidhi og Gilda


De samme Sparkle + de 3 Flash fargene Robyn, Dana og Jolene












Robyn, Dana og Jolene ELSKER jeg!!! Robyn er den perfekte sommerfargen, og de to rosa er akkurat slike rosanyanser som jeg liker, og de kan absolutt joine OPI Shorts Story i kampen om den perfekte rosa:-)

2 kommentarer:

KineKline sa...

Stilig!! Men si meg, blir det ikke ett enormt forbruk av neglelakkfjerner *lol* når du skifter så ofte ?

LiCel sa...

Hihi.. neida, er ikke store dæsjen man trenger..