Pages

torsdag 15. juli 2010

Den vakreste nude!

Jeg har for tiden plutselig dilla på lyse neglelakker.. Er skikkelig uvant siden jeg normalt sett foretrekker skarpe og gjerne litt "annerledes" farger.. Mulig jeg har fått knæsj overload, hvem vet.. Uansett årsak, her kommer denne ukens favoritt og nyforelskelse, OPI Tickle My France-Y
En nude mushroom'ish farge som passer til det meste.. Når jeg bruker den til lilla ser den lilla ut, når jeg bruker den til grått ser den grå ut.. brun, beige osv... En veldig fin og nøytral farge som er veldig anvendelig.. Som vanlig upåklagelig konsistens og påføring fra OPI, dette er 3 kjappe lag over Nail Envy og med ett lag Seche Vite top coat over.

Må ta med et bilde av lille prinsessa mi som endelig fikk sin aller første egne neglelakk i dag. Den kom for en god stund siden, men jeg la den unna og rett og slett glemte den.. Selvsagt "jooosa" og med glitter.. kan det bli bedre??
Neglelakk skal jentungen ha, men det går ikke mer enn 30 sekunder før hun begynner å pille den av på meget effektivt vis *LOL* Morro alikevel ;-)

0 kommentarer: