Pages

tirsdag 3. august 2010

I love Ikea

Normalt sett elsker jeg iallefall Ikea, men forleden dag, aiaiii sier jeg bare.. Jeg svettet rundt innpå der i 2,5 timer med en handleliste lang som et uår.. Det verste er at shoppingproff som jeg er, så kom jeg godt forberedt. Jeg hadde printet ut handleliste med vareplassering, over 3 A4 ark thank you very much! Men hva hjelper det når man kommer dit, så har de flyttet om på alt, og ikke nok med det, jeg skulle ha masse "jerndingserier", og hadde valgt børstet stålfarge på alt, så er den fargen plutselig ikke-eksisterende lengre, alt finnes bare i hvitt nå, og da selvsagt med andre varenummer og plasseringer!!! Dåååååååån...




Her er deler av første lass, for jeg måtte gå flere turer.. Og gjett om jeg kløna til så alt på vognen der havnet utover gulvet inne på Ikea.. FESTLIG!! høy puls og lavt blodsukker...

- Posted using BlogPress from my iPhone

0 kommentarer: