Pages

onsdag 18. august 2010

MAC Military

MAC Alice + Olivia Military


Endelig fikk jeg testet min første MAC neglelakk. Min umiddelbare reaksjon er stoooor skuffelse:-/
Det var et klin å få den på, den stripet, klumpet og tørket omtrent mens jeg strøk den på. Heldigvis rettet strøk to opp mye av klusjet fra førstestrøket, men noen smooth opplevelse var det ikke..
Når det er sagt så DIGGER jeg fargen!! Den er grønn-sort-grå'ish, med matt finish og masse funky "glitter". 

Nedtur nr. 2:
Dette er etter 1 døgn, og det uten at jeg har gjort noe som helst spesielt... Jeg kunne nesten ikke tro det var sant.. Riktignok hadde jeg ikke min sedvanlige top coat over, for det ville jo ha ødelagt den matte finishen, men jeg forventer at det ikke ser sånn ut etter en dag...

Jeg har et håp om at de to andre som ikke er matte er bedre.. gleder meg til å teste!!


1 kommentarer:

KineKline sa...

jeg venter fremdeles på lilla sammenling. innlegget!!!!